torsdag 30. oktober 2008

Praksis uke 41

Jeg har vært i praksis i Tanum barnehage, på den minste avdeling. Der var det barn fra 1-3 år.
Det var bare 7 barn på den avdelingen, men tro meg det var fortsatt en del å gjøre.
Jeg tror egentlig ikke barnehage er noe for meg, det er for mye stress og tar veldig mye energi. Selvom barn er veeldig koselig å jobbe med.
Det som var positivt var jo at barna var veldig aktive og vi lekte masse. De var ikke så veldig sjenerte heller, så det var bra. Jeg ble fort kjent med de, og kom greit inn i rutinene i barnehagen. Så jeg hadde noe å gjøre hele tiden. Tror ikke jeg ville gjort noe annerledes, eller forandret noe i den uken. Jeg synes det gikk helt greit:)
Men neste gang vil jeg ikke jobbe i barnehage hvertfall, tror jeg har vært nok der. haha!
Jeg lærte jo nye rutiner da, men ellers lærte jeg ikke så mye.

Så det var min uke!

4 kommentarer:

Jørgen sa...

bra inlegg;)

stian sa...

Det var et fint innlegg<3 fin blogg hislen stian

Anne Marit sa...

Hei
Du viser en positiv og fin innstilling til å være med barn. Alikevel tenker du at du ikke vil jobbe i barnehage. Ja det er slitsomt - men tenk så hyggelig når barna møter deg om morgenen og viser at de er glad for se deg. I hvilken annen jobb vil du oppleve det?

Mariann sa...

Syntes du er flink jeg Patricia, spennende å lese bloggen din! Nå blir det jo litt "eldre barn" å jobbe med fremover! Kanskje det er noe som passer bedre for deg ? :) Stå på videre !